Kort til barnedåb med luftballoner


Hej alle sammen :D

Min lillesøster skulle i forrige weekend til barnedåb, og spurgte om jeg ville lave et kort til lejligheden. Og det ville jeg selvfølgelig godt :) 

Jeg havde netop fået MFT's lækre luftballon stempelsæt hjem, og tænkte at det måtte jeg da kunne bruge til dette. 

Og det kom der dette kort ud af. 

Baggrunden er malet med akvarel ad 2 omgange, og bagefter er den standset ud med en die med stjerner og til sidst standset en gang til ud for at få syningerne i kanten, ligesom det bagerste stykke karton. 



Luftballonerne og elefanten er farvelagt med copic.


Bannerteksten er printet på computer og bagefter standset ud. Til sidst er der sat lidt rhinsten på.


 Det var hvad jeg havde at vise for denne gang. Håber i kunne lide kortet. 

Tak fordi I kiggede med og på gensyn :D

//Kristina

Materialeliste:




Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.