Jungle Gym My Favorite Things

Jeg er helt pjattet med det lækre stempelsæt: Jungle Gym fra My Favorite Things.
Og det er så skønt, at der kan købes tilhørende dies Jungle Gym MFT 1153 dertil.
Jeg har lavet 3 kort i str. 10x10 cm. Kortbase med tilhørende kuvert er Anita's 10x10.
Til dem alle har jeg brugt Jungle Gym stempler og dies og farvelagt med Chameleon Tuscher.

Til dette kort har jeg brugt flg. dies fra MFT-Dienamics:
Designpapiret er ligeledes fra MFT:

Til dette kort har jeg brugt flg. dies fra MFT-Dienamics:
Designpapiret er ligeledes fra MFT:

Til dette kort har jeg brugt flg. dies fra MFT-Dienamics:
Designpapiret er ligeledes fra MFT:

På alle 3 kort har jeg brugt Rhinsten fra Dixi Craft i 2 størrelser.

Tak for dit besøg her på bloggen.
Scraphilsner fra

Anne-Mette




Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.